studiedag

har nog aldrig stressat rundor så här mycket på en ledig dag! jag tänkte ju att jag skulle chilla lite men nej...

vakna, PACKA, klippte film, packa, klippte film, packa, packa, åka in till stan, shoppa(fynda kofta för 100:-, sovlinne för 37,50:- + en väska & en plånka), tog en fika med linnea och filli, kom hem, gjorde redo för träning, klippte mer film, TRÄNA (som förövrigt gick bajs men nu kan jag åtminstone ta mig fram till redskapet ordentligt!) klippte mer film, duscha, maila, fixa, äta och nu är klockan 23.04 och jag är helt utmattad fast inte sovsugen för fem öre, känner mig för stressad (har dessutom gett upp för att gå o lägga mig tidigt för det inte är lönt). MEN filmen är klar på ett usb, jag luktar inte svett längra och magen kurrar inte. Borde däremot plugga. åh bajs, sov sött inatt!


chaaarmig bild!!! men precis såhär känner jag mig nu!

Kommentarer
Postat av: Oliwia

det ska vi!! :) kommer sakna dig, ses när du kommer hem! <3

2011-01-27 @ 09:12:20
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0