jag lever

sen senast har jag hunnit äta mig megamätt med släckten och sett knight and day med fiona, haha sjukt rolig film faktiskt :)
Idag var det första jag gjorde faktiskt att gå ut och springa en runda, faktiskt skönt, skitfint väder idag :) & nu har jag käkat frulle & duschat, ska snart fixa mig och åka in till stan :)

Imorn blir de kanske shoppa med mamma, sen efterlängtat oliwia,linnea+fiona sovis :D & på onsdag ska vi iväg och bada med klassen & sen ska jag klämma in nån träning, höganäs julshow, luncha med flippe & gymnasterada träning...Sen börjar skolan :( hur hemskt är inte det på en skala?? är inte det minsta taggad


wiiiiii, kollla mitt nya skidställ :D längtar till valle!!


Kommentarer
Postat av: Fijåna

släckten? HHAAH förlåt men jag måste mobba bara för jag inte är så bra på att stava..

2011-01-03 @ 16:27:25
Postat av: sthlm :D

vart har du hittat ditt skdställ? :D letar efter ett som en gaaalning ;)

2011-01-03 @ 20:21:55

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0