hiss och diss

dagens hissar
-
det har varit en rolig dag i skolan! inget speciellt bara liksom allmänt bra :) & en knäpp fysiklärare egentligen
- fotjävlen har ingen spricka och ingen brytet, bara en smäll på ärtbenen (haha)
- IKVÄLL SKA JAG GYMPA (eller iaf röra på mig så mycket fotjävlen tillåter)
- går 3 riktiga dagar i skolan nästa vecka :D en studiedag och sen åker vi till VALLEEE
- jag är glad

dagens dissar
- men samtidigt fett sur och har ångest
- jag kommer inte kunna kötta på träningen
- jag kommer inte få gympa tis, ons, tors för mamma och har ett litet dilemma
- pallar inte plugga
- JAG VILL GYMPA ORDENTLIGT NUNUNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

får lite tics, jag är ledsen...men så är det

dagens bild
ser ente ut som jag men jag vill ha lite varmare & ljusare klimat på bums

Kommentarer
Postat av: Fiona

Jag tycker verkligen synd om dig som inte fått träna på, ja vad är det nu? tre hela dagar...

2011-01-18 @ 21:39:18

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0