hihihihih

har precis spelat in en video när jag står på bordet så jag blir UPP OCH NER på filmen!!!!!!
hur coolt är inte det på en skala?!?!?!? ASCOOOLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag har myror i bena så nu ska jag åka till fiona som verkar vara på tråkhumör...hon vill inte baka, hon vill inte ha fler folk där, hon vill typ skära sig och ligga ner. Kul tjej hon där fiona!

ja hon är rätt rolig ifersej, åh pappa är jättebitchig, pallar inte han JAG VILL HA FF HELA DAGEN!

toodles på dina noodles!??


Kommentarer
Postat av: MADDES

Sov gott och dröm sött. Hoppas du haft en fin dag :)

2011-01-08 @ 23:23:39
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Yes my name is Fiona and no I WAS born before Shrek

JAG ÄR FAN INTE TRÅKIG MEN DU KAN VA JOBBIG SKITUNGE

2011-01-09 @ 01:38:38

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0