...

hej hej hej.....varning för damp inlägg men jag är fett förbannad, på gissa vem?? MAMMA såklart
kan fan aldrig bli såhär förbannad på någon annan, åååh och alltid handlar det om träning
du får inte träna, de fattar du väl?
"får jag åka till lingvallen i helgen?" mamma - "nä vi ska bort?" jag"hela helgen?" mamma-"du får ändå inte"
VAAAARFÖÖÖÖÖR LIKSOM?!??!?!
de spelar inte mamma någon jävla roll, de spelar mig en skitstor roll, JAG VILL GYMPA! och om jag då blir trött som hon tror jag är hela tiden har jag väl fan så bra koll på min kropp så jag kan ta hand om den själv
åh, jag blir så sur!
inte bara lingvallen, utan det är så hela jävla tiden. Jag ska alltid göra som alla andra, får aldrig göra något extra om jag intre tjatar mig till det efter typ 20 utbrott! ååhhh men hon tar ju fan inte hänsyn till att det finns andra som tränar MER, men nejnej varför skulle jag få vara en av dom??? jag ska sitta hemma o ha tråkigt istället, och JA, mamma säger att jag måste LÄRA MIG ATT HA TRÅKIGT! är det inte det idiotiskaste ni har hört??
att lära sig o ha tråkigt är att sitta och sura när man kan ha roligt? NEGATVIA JÄVel

satans jävla shit vad du beter dig snorunge va de sista hon sa..tack mamma tack
förstår att ja e jobbig som fan ibland men jag har fan all anledning till det om det är något jag vill

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0