3 saker

som jag skulle vilja berätta eller som jag underar över

1. vilket horoskop ska jag läsa i tidningen idag? jag är fanimej skorpion rakt igenom men nu har jag blivit en VÅG...moget moget, jag hade väll kunnat bli något ballt iaf

2. Jag har mitt skorpion halsaband på mig idag i "protest" x) eller inte, de va bara finast till kläderna men vi an ju säga så.
(förresten, stackars dom som tatuerat in sitt stjärntecken hahaha)

3. fan, det var en sak till...åh jag har guldfiskminne alltså. DET ÄR FREDAG!! wiho ikväll;bio & imorn mys med bästis :D fast det var nog något viktigare jag skulle säga, attans korvar att jag glömde

4. vill skicka lite kärlek till Big Bang Theory, kollade på ett avsnitt innan jag somnade igår och skratta genom hela

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig. jag vill inte heller vara någon våg, skorpion ska det va! :D

2011-01-21 @ 11:33:57
URL: http://johannajoensson.blogg.se/
Postat av: hanna

hej först vill jag bara säga hur fin din blogg är.

men kan inte du lägga ut fler bilder. ??

2011-01-21 @ 14:17:13

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0