tulpanens dag!

wäähä, drar snart till malmö och shoppar lite med mammsen, vill inte ha något speciellt men det är väl alltid trevligt att shoppa lite + att det är fint väder :)

bara lite saker som jag kom på imorse
- banan innan tio är äckligt
- det är bra att ha ett huvud om man vill lägga saker på det
- jag har ett fett blåmärke på foten, och det var den andras fel...kanske man borde ha en fot bara?
- ALLA ÄR BORTRESTA, fett segt! (därför jag umgås med mamma hahaha)
- ska bli buddy med Gary i USA för att utvinna djurfett, hoppas det faller mig i smaken

puss och sov gott alla nätter för det är ju onödigt att ligga och inte kunna sova när man ändå är påväg liksom :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0