tomma ord

att något så sjukt skulle kunna vara möjligt visste jag inte
att jag kunde ställa till det så mycket för någon visste jag inte heller
en klump i halsen
önskar att du kanske kunde inse vad livet har att erbjuda
med mig men helst utan mig
det skär i hjärtat när du inte kan lova mig, när enda hoppet är mig själv och jag vet att jag inte kan ge dig det hoppet
förlåt för allt dumt jag gjort, men tyvärr finns inga tidsmaskiner
trodde inte trösklen var så nära
hur skulle jag någonsin kunna föreställa mig det?
jag vet att livet har mer saker att erbjuda och det vet du också bakom tomheten
innerst inne
life is what you make it


Kommentarer
Postat av: Vincentkornelia

Brilliant site. Cheers.

2011-08-31 @ 17:46:19
URL: http://vincentkornelia.bloglabel.com

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0