hardcore unicorn

snubbla precis på en sladd och spillde ut kokhett te över hela handen och det gjorde lite ont
snart är det big bang theory på TV och det tänkte jag kolla på
sen tänkte jag sova för jag är så sinnesjukt trött
JAG HAR HAFT ETT GALET LOV! naaaat...har bara pluggat och tränat, helt seriöst. No lifer Fay.
jag har alkolister till klasskompisar, efter valle har alla fått sup-abstinens, desperata som dom är sitter dom över skype hemma och dricker, sjuka tjejer! "nä ofriska" 


vi va noog duktiga på att plugga idag!! HAr förövrigt reseverat boken vår inre apa för lite kvällsläsning hedan efter, fick ett mail från stadsbiblioteket att jag kunde hämta den nu...åh va kul det ska bli!!!! -.-

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0