fischcysticks

- ni har så skön relation
F: hahah va??
- du å fay
F: har vi ?
-typ en blandning mellan syskon och några som vatt gifta ganska länge
F: HAHAHHAH
nääe

- haha, det verkar så ;D
har ni vatt riktiga ovänner nångång?
F: vi bråkar alltid

- men på riktigt? ;p
F: haha jaa
- typ så att det nästan blivit slagsmål?
F: haha jag puttade henne rakt in i en spegel för inte så längesen, men det kommer hon inte ihåg, sen har det väl varit andra gånger, men slagge vet jag inte typ bara lite hets

haha kan hålla med om att vi har en skön realtion, tur att man har dig lille fischy!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar dig också men inte nu när du la upp det där...

2012-01-02 @ 16:22:45

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0