töntarna @ höganäs

asså helt seriöst, detta är andra träningen vi fått för oss att gympa med två tottar. Sjukt töntigt. Och inte nog med det, nu har vi kommit över vår Markoolio fas och vandrar vidare till SMURFARNA. Alltså ni borde lyssna på texterna, dom är helt sjuka. Tex den låten "who let the dogs out?" då går smurfar låten "kom lek med huunden" och "vill du ligga med mig dååå?" går - "vill du smurfa med mig då?" och samma låt "om jag ger dig mina snäckor?" & "om jag säger snälla saker"...haha wäääh. För ja vill gympa mer är typ den ända vettiga låten. För det vill man ju, gympa mer...all julshowräningen är liiiitttte seg jämfört med vanlig träning men de kommer bli ballt :)


otroligt lökiga bilder...nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilka dagar & tider är julshowen på :)?? Kram

2011-12-29 @ 13:58:31

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0