Småkidz och pensionärer

Ja, så har min helg varit hittills, bil, bil, bil...mormor fyller år och huset fylls av pensionärer och och massa för mig kusinbarn. Har lekt massa kurra gömma, helt galet. Längtar till så mycket nu, det är så mycket jag vill göra, vet inte riktigt exakt vad, tror mest det är till jag slipper skolan. Ska bli så skönt så ni anar inte! Vill framförallt gympa på heltid men också get a life så att säga. Nu änglavakt och sen ska ja ta tag i en bokanalys, spanskaredovisning osv... (knappt jobbigt "det här har jag gjort idag" inlägg. Hoppas ni inte stör er så mycket för det hade jag gjort. PUSSPUSSPUSS från Smålands skogar


Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Vad hände med bilden på mig! :O

Haha kul att träffa er igen :)

Ha det gött <3

2011-12-11 @ 18:48:40
URL: http://levlivetsomlinda.blogspot.com

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0