MEN HEJ PÅ ER MINA KÄRA

vad har hänt egentligen? Hur är läget med er? Tur att ni har kunnat läsa alla mina nya inlägg om ni har haft tråkigt i alla fall! Nämen såatth...tiden sen sist har typ rullat på i ett, saker hit o dit. Massor har hänt men eftersom jag inte längre har någon tidsuppfattning har ja sämst koll på vad som hände när, hehe så ni kan ju tänka på det ifall jag skriver något fel!

Ja och detta skriver jag på så gott som självaste julafton (klockan är över 12!) känner jag någon julkänsla?! nää det gör jag verkligen inte...ingen snö, jag köpte 99% av mina julklappar i augusti när jag inte hade något bättre för mig pga körtelfebern, vi slutade skolan igår & ja...som sagt vad händer med tiden nu för tiden!? Men imron ska jag vakna till julkalendern och sen käka gröt så liiite mys blir det ju trots allt


låtsas att ni är min lilla vovva och jag är ute o går med dig! Det blir kul, ja lovar! Roligare uppdatering kommer snarast!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0