JULAFTON


gjorde världens sämsta försök på dehär med juliga bilder, haha gick mindre bra men hallå...idag har ju varit vårigaste dagen sedan april! Jaja, en solig jul i Sverige ska man väl också ha någon gång. Måste säga att idag var nog den ändå dagen någonsin jag kommer ha längtat till att det ska bli mörkt för dååå kunde man iaf låtsas som att det var fullt med snö ute bara att det inte syntes!!

dagens roligaste var ju lätt när vi skypa med kusinen i austarlien och asså gamlingar och teknik går fan inte ihop, så jävla kul! Dessutom hörde man mormors mobil plinga som att brandlarmet gick typ en gång i kvarten, blev lika rädd varje gång! Och sen var det också rätt kul att jag kötta gärnet i julklappsspelet för att tillslut få en ficklampa! wooohooo....sen lyckades ja skrapa till mig världens sötaste diskborste istället, knappt nöjd.
men iaf, sen fick alla massa paket och det var ju trevligt, har aldrig fått såhär random paket som jag fick iår. blandannat en stol, ett fotbad och ett undervattenskamerafodral

Hoppas ni alla har haft en finemang jul! :)

Kommentarer
Postat av: på tal om random paket

jag fick en tandkräm, den du ! ;)

2011-12-25 @ 01:53:06
URL: http://juliameinl.blogg.se/
Postat av: Sheldon Cooper

Wow!!! Coolt att du nu har din alldeles egna diskborste! Undra hur många 17:åringar som har det? Ofta får (köper) man ju sin första borste först när man är lite äldre. Men hallå!!! Vi hade ju sett fram emot en ”så-här-såg-Fay-ut-i-sin-väldans-fina-julaftonsaoutfit-bild”. Aja, man kan väl inte få allt här i världen.

2011-12-25 @ 12:39:12

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0