Feel no pain!

Alltså ibland undrar jag hur min smärttröskel är...Imorse ropar mamma "oj herregud är det någon som blöder från foten?" och jag bara näää det är inte jag iaf. Men sen märkte jag att små blodfläckar på golvet förföljde mig så jag bara oj, det var kanske jag. Så kollar jag på min fot så har ja värsta hacket i hälen som blöder ganska mycket. Och liksom va? Jag hade varit vaken i typ 10 min så jag måste ju gjort det på morgonen men har ingen aning när. (jävlar va ja lyckades sprida mitt blod på tio minuter, det va små blodfläckar i alla rum i hela huset...)
Men iaf...jag hade inte märkt något. Och sen igårkväll såg ja att jag hade ett blåmärke på min en knoge på handen. Och vaaaa? Ser ut som ja boxat in i en vägg. Också här ingen aning vad jag har gjort. Tror ifersej att jag brukar slå i saker för detta har hänt innan men det konstiga är att jag inte märker det. Jaja det man inte vet har man inte ont av såattsäga :)

Nu har det försvunnit lite men ni fyrar va ja menar ;)


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0