Äntligen hoppade jag på rätt bussjävel...

....trodde jag iaf. Men ska berätta om min kortvariga lycka som precis tog slut. Jo de va såhär att jag satt mig på bussen till träningen och så kom det en likadan buss bakom men alla trodde ju att den skulle gå senare än den vi redan satt på men det var ju tvärt om så alla rusar ut och den som ska gå tio min tidigare (som redan är försenad några minuter) och det blir asmycket folk, så smart som jag är sitter jag kvar i en så gott som tom buss så jag slipper trängas. OCH DÅ KÖR MIN BUSS, DUDUDUUU INNAN DEN BAKOM OCH LITE INNAN SIN TID (vilket va bra då jag redan va försenad till träningen) så jävla gött tycker jag och så sitter jag där lite halvnöjd. Men så bra va de ju inte för den bara körde ett varv runt knutpunkten och kom tillbaka....jaja kortvarig lycka är bättre än ingen alls :)


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0