2011...

är ju i princip slut nu, bara några timmar kvar & jag har inte det minsta ångest att året gått så snabbt och att det snart är slut. Har alltid haft massa ångest annars...wääh året är sluuut ååh jag blir äldre, wöäää ja vill inte, ja vill ha det som det är

men asså helt ärligt har detta året varit överlag ganska KASST jämfört med det förra;
  • jag har blivit sämre på o gympa
  • jävla körtelfebern förstörde hela sommaren
  • har varit äckligt nervös pga en annan människa, usch
  • vi har gått in i skolkoma pga. att vi går i äckeltvåan och har jättemycket o göra
  • jag har fått mina två första VG
såå jag vet inte, men 2011 blir nog ganska lätt att slå...självklart har de haft sina höjdpunkter - j-cupen, sm & jsm-guld och nm-silver, siesta, val-thorens, kreta, lärt känna nya männsikor och lalalalaaa men de får ja berätta mer om en annan gång för nu vill jag välkomna 2012 och hoppas på att det kommer bli ett fetebra år!!


fast ja vet ändå att då klockan 23.59 kommer jag stå där o bara ååååh vad ska jag göra sista minuten av detta året? vad ska jag göra första minuten av nästa?! alltid lika jobbigt men ett tips är att stå på händer i årskiftet, det känns bra... uppochner där man trivs liksom

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0