morsan gästbloggar

fast ändå inte, bara från hennes dator för mitt internet lacka på mig. Trevlig, ganska ointressant dag med kalas på schemat, vänta ca 10 min (inte för att någon kommer logga in precis nu och tajma om tio minuter då jag skriver nästa men ändå). Så ska jag skriva om min grodjakt igår. SJUKT INTRESSANT!!!!!! Drack kaffe & cola innan, som en blandning! Lite powerade i den och jag tror det hade varit som att gå på anabola. Nä men seriöst, kutade runt i huset i cirka en halvtimme, hoppa ner för halva trappan, sprang ut i regnet och hoppa studsmatta, körde med bilen en runda (fattar uinte att pappa gick med på det) och nu har jag snart lugnat mig....Ni väntar på spänning på grodjakten, för det gör jag......sjjjiiiiiiiittt va roligt!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0