i brist på annat


ägnad till svenske och stenis



saknar lilla aids...


en gnutta sommar på kvällskvisten i stora hult


sööta cheyor!

Har jag sagt att jag åker till KRETA på lördag, med mamma (lite tråkigt) en vecka...har lite ångest för att jag vill vara hemma men än sen, vad fan ska jag göra hemma?! Dessutom blir det ännu svårare att träna därborta ovh jag kommer inte bli så frestad som jag blir hemma (sjukt jobbigt)... en vecka sen är jag hemma och då ska det fetas. punkt. too bad att jag måste börja lungt, förihelvete, lackar på livet ibland, sen skola, lackar ännu mer på livet :((( MEN positiv, ska åka iväg, sol, bad, skönt & jag gillar ju min mammsi trots allt

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0