funderingar på nuet

duktig på att blogga?!? njaaäääeeee
ni är efter med en vecka på kreta (typ 200 vattenmeloner), 4 h fristående, mysig fika, första redskapsträningen (!!!!!) fett ur form meeeeeeeen gympa är ju så kul! ska bli duktig igen... fett mysig tjejkväll på fischy sticks gård & idag jobb & chill.

Imorgon börjar helvetet, men vet inte om jag kan kalla det helvetet för mitt sommarlovet har sugit sönder så skolstart blir väl inte såå mycket hemskare. Okej, det va krydd, nu mår jag ju bra och får träna så NU kan mitt sommarlov börja! hallå alla ljusa sena sommarkvällar? solen, hallå? det har bara sprungit iväg detta året om det nu ens kommit äverhuvetahet, nä nu ska vi inte vara så negativa, sommar är ju trots allt SÅÅ mycket bättre än det mesta.

frågan är nu bara hur min före detta körtelfeber mår när jag startar min träningstid med 13h träning på fyra dagar?! iih...hoppas inte mamma kommer på det hon kommer DÖDA maaaaj! Nä men ska faktiskt vara duktig och starta lugnt för vill INTE bli sjuk igen och har läst massa skit om folk som fått tillbaka det

okej nästa hopp, vad ska det handla om? vet icke, sluta inlägget? ja antagligen. MEN tänkte först vara lite jobbig och fjöntig och äcklig och bara tacka alla mina fina vänner att de finns, fan va man blir lycklig av er!

undra om detta är längdrekord på inlägglänge? maybemaybe, får kompensera mitt lilla uppehåll...vill ni ha bilder från kreta? kanske kommer någon...lite sega bilder därfrån MEN nu ska jag välja kläder för imorn (waaaah första dagen i skolan är SÅÅÅÅ nervös) nää faktiskt inte alls, har knappt någon ångest för mitt sommarlov inte har varit så bra. Fan va sjukt. Äh, ånghästarna kommer väl galloperande snart. Så nog för idag om nu någon orkat läsa.

puuuuuuuuuuuuuuuuusssssss

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0