stuff



shopping från barcelona och HM katalogen + en nolife bild när jag tröttnade på att sola!

idag har jag snackat massa skit med fiona, lullat runt i stan och käkat värsta glassen på pistachia och cyklat lite, nu sitter jag ute i kvällssolen med The Kooks på högsta volymen, myyyys. SIESTA kommer bli fett! Om en dryg timme drar jag en sväng om saknade som in i helvete GH för att hälsa på lite turnisar :) sen sticker jag direkt till första kvällen på GRÖNINGEN iår, grill och mys med klassen! Fyfan vad sommar (okej, bra väder iaf) kan göra saker bättre! Påsklovet hittills - fabulous!

ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul och att du hälsade på idag. Det får du göra oftare. kraaam :)

2011-04-19 @ 22:11:45
Postat av: Andreas från Västerås

Fri stöd... eller huuuuuuur? ;)

2011-04-20 @ 11:35:41

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0