hey soul sister


bara för det känns så somrigt ute :D

ALLT har verkligen gått icke som jag vill idag, har bara tappat saker, skämt ut mig, kännt mig allmönt ful, blivit cpstressad av cpskolan, fått ingenting gjort och bara klantat allmänt = bajs

sen äntligen det roliga på dagen - GYYMMPPPAA, fasiken vad det är bra asså...bara 3 veckor till SM! galet va tiden går!

Nu skulle jag egentligen till maxiboi men det blev inget för det va inte så många som kunde så fillefjonke kommer hit istället och vi ska göra lite BOOST (skola, bry er ine det är tråkigt)

Imorn åker jag till "sommarstugan" och är där tills måndag.Hoppas på BRA väder! Och imorn får ja träffa min saknade oliv igen :D


have a najs natt

Kommentarer
Postat av: jylia

var har du sommarstuga? :D

2011-04-22 @ 21:39:08
URL: http://juliameinl.blogg.se/
Postat av: jenny

fin bild !

2011-04-29 @ 19:24:21
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0