CALLING FROM BARCA

men det hade jag inte kunnat gñra lange till (det finns inga a och o med prickar ovanpa om ni inte fattade det) ;)
sitter i loungen nu och vantar pa att flyget ska pallra sig hit sa vi kan komma till suecia igen, bara typ 1 timme kvar... underhaller mig pa bloggar salange, ugd va alla verka ha haft roligt, heja pasklov!!

IKVALL SKA JAG GYMPA WIHOOOOOO, fick gympa av mig lite igar nar det va narra dudes som hade en san har typ pilatesboll som man graver ner i sanden och studsar pa. Kunde inte bara sitta dar och kolla sa fràgade om jag fick prova, saa kuuuuuuuuuuuuuuuul! :D ska onska mig en san i paskpresent!

forovrigt har vi ocksa haft det najs, hade garna stannat nan dag till och solat, men jag hade fan inte orkat ga mer, mina ga muskler ar HELT overbelastade, blaaa hatar att ga, om man inte gor det i shoppingsyfte ;D mamma och syrran va dock ratt trakiga ich (ojda dar kom det in lite tyska mitt i allt) ville inte shoppa lika mycket som jag, men aaah! (det ska vara med prickar pa, lat lite fjortis annars)

Hoppas nu bara att flygfan ar i tid sa jag hinner hem till gympan! :)

hoppas ni haft det bra! berattar mer sen + lite pics!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0