& andas ut

FREDAG! sicken känsla på fredagar...♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ännu bättre att infolayout kursen är avslutad och redovisad, fysikprovet är gjort och veckan är slut!
nästa vecka har vi "bara" ett prov, en inlämning och en redovisning och det sjuka är att den känns lugn.
NOG prat om skolan, måste sluta med det där, tar upp alldeles för mycket av mitt liv

Efter skolan idag tog jag en fika i härliga helsingborg och ikväll ska jag bara ta det lugnt! Imorn - valborg!

Massa gympa i helgen också :D imorn 11-14 & på söndag 9-11 (lite bitter tid dock)


kan tillägga att jag väntar på grillat bara för att ni ska bli avundssjuka ;)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0