woho snart TRESIFFRIGT!!

bra jobbat folket, inte för att jag skriver om något intressant men ändå, kul att ni läser :D Asså ni anar inte vad jag precis har gjort. jag har STRÄCKLÄST i 2 TIMMAR asså guuud jag trodde jag skulle smälla av. För det första HATAR jag att läsa, för det andra så är det jobbigt nog att bara sitta still i en timme, för det tredje är det jättteetråkigt och för det fjärde lockade massa andra roliga saker MEN trots allt är fanimej boken utläst...Är fan stolt att jag ens slog upp den och inte bara gav upp.

Så jävla skönt att det är höstlov efter imorn, jag hade inte orkat en vecka till...nu är min pluggstubin på typ -10

men sov gott iaf, asså detta är sjukt men det känns som min hjärna har svullnat, såhär många ord på så lite tid så snabbt = överbelastning "men det är jätteviktigt att ha ett liv utanför skolan och inte plugga hela tiden" LYCKA TILL SÄGER JAG DÅ


jädras skitheilm.........sluta va dum mot lille Erik! muahahhaa fast han vann ju tillslut. GODNATT

Kommentarer
Postat av: Shiralee

hahaha, du är för söt!

2010-10-28 @ 23:02:22
Postat av: Shiralee

hahaha, du är för söt!

2010-10-28 @ 23:02:25

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0