what a DRAMA

asså herregud vilken dag. Börjar med att jag inte kan sova och märker att jag ligger och darrar, sen drömmer jag att nån vill ta jordgubbar från mig och går in igenom fönstret (som va lite öppet) och de va skitobehagligt för det lät verkligen som någon kom in. Så ropa jag på mamma men jag kunde inte prata, det kom liksom inget ljud. Hemskt. Sen helt efterbliven och trött i skolan och jag ska direkt till träning sen (slutar fem över 3, börjar träningen 3) så redan där är det stressigt. Och nu tilld et sjukaste.

Mamma skulle hämta mig och köra mig till träningen så hon hade min väska med massa träningskläder och hon är ute och går med zanto men när hon kommer tillbaka tjuter bilen och rutan är sönder och min träningsväska är BORTA!! (däremot inte min data som låg under - idioter) Vilket betyder att jag nu saknar ställbyxor, mjukiströja, långärmad, förträningslinne + TVÅ dräckter - alla Ling märkta liksom. + två sporttoppar och lite annat som låg i. ÅH, så jävla bajsigt så nu måste jag fixa allting assnabbt så jag hinner få det om mindre än en vecka!

och vilket som betydde att mamma fick åka hem och plocka på sig lite random träningskläder som jag fick ta. Och anledningen till att ja hade med mig så mycket va att TV4 kom och skulle filma oss och vi skulle va lite fina. SÅ JÄVLA ONÖDIGT, OM NI SER DETTA KAN NI INTE LÄMNA TILLBAKA ALLT?

men iaf....det va nog det mesta + att jag blev intervjuad..gaaah ska sändas på tv4 typ om en vecka. lite läskigt, sån stor fluffig mikrofon och sånt hehehe

nu e jag slutkörd och ikväll ska det pluggas, duschas, ätas och SOVAS

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag har en dräkt om du behöver låna?:)

2010-10-15 @ 18:22:53
Postat av: shiralee

fyfan, stackare! sjukt önödigt och konstigt att ta den väskan men inte datorn? :S

hoppas att det löser sig iaf!

2010-10-15 @ 23:11:40
Postat av: Jonas

tråkigt du, så jävla onödigt :/ Hoppas man får fast bovarna som gjorde detta, väldigt dumt och onödigt tkr jag, hoppas de ordnar sig sötis <3 :)

2010-10-16 @ 12:23:02
Postat av: Senad

du är så grymt snygg, råkade hitta dig när jag sökte på jew på google haha, så hade du typ kommneterarat om en bild eller använt jewjutsi haha , skriv till mig senad bajra <3

2010-10-24 @ 12:23:24

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0