segeröv

jag har blivit så otroligt seg på morgonen och hela tiden men ändå så himla snabb, jag tror jag tackar fiona för båda x)
Idag gick jag upp 10 över 7 vilket betydde att jag hade en halvtimme + tio minuter på mig innan vi ska åka. Och jag hade redan klätt på mig, sminkat mig, fixat håret, ja allt sånt 20 över 7!! Tio minuter, rätt duktigt ändå. Fast hur mycket tid jag än har så blir det ändå stressigt innan man ska åka, så ska kanske sluta skriva nu.

Dagens planer är iaf skola till 2 och sen hem och NÖRDA religionarbete och andra läxor så jag slipper o tänka på det innan EM sen & sen tänkte jag nog packa och lite så, yeah

Dagens miss däremot var att jag tog paprikakrydda istället för kanel på filen imorse, gott gott gott...mmmmm

pusssss & ha en bra dag peeps!


jag har snygg dag idag, det syns va?? :D

Kommentarer
Postat av: Jonas

du e alltid snygg, sötaste <3 :)

2010-10-18 @ 18:16:43

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0