kinapuffar

jag är så sinnessjukt skoltrött nu och det hjälper inte att det känns som fredag idag. Det enda bra är att det är HÖSTLOV imorn som ska börja med klassreunion med kära 9:6!! underbart! Sen träning på lördag då ett helt nytt fristående ska läras tänkte jag och sen har jag inte så mycket planer. Förutom mini-läger nästa helg med PAINTBALL!! äntligen! det kanske kommer ett inlägg om mina blåmärken sen ;)

nä, men...nu ska jag plugga vidare. Jag har 100 sidor att läsa till imorn. Kul va?? nä, tänkte väl det.

också lite sommar nostalgi, man är ju faktiskt snyggare när man är brun.

Kommentarer
Postat av: filli

DU!!! jag har 200...

2010-10-28 @ 20:16:22

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0