i cant tell you what it feels like

tycker  jag har varit rätt effektiv idag ändå. Har redan gjort massa kemiredovisning grejs och båda matteläxorna är klara. Nu är det bara spanskaprov, naturkunskapinlämning, en bok att läsa ut, religioninlämning, idrottsinlämning och biologiprov plugg kvar. Skönt att inte ha så mycket att göra va?

nä, nu ska jag faktiskt vara positiv, det är fint väder och jag är på bra humör och fick precis ett mail om gymnasteradan och längtar som FAN redan. KOmmer bli sinnesjukt kul! :D

nu ska jag pluggish vidarish och kanske flytta in för det börjar bli kallt

ha! slå det ni!?

pussiiii

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det va ingen liten bulle du sötis :) Det svåra e att bestämma sig om man ska äta upp dej eller bullen för ni ser lika söta ut båda två :D <3

2010-10-11 @ 17:54:03

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0