hiss och diss

vi börjar med dissen så vi slutar positivt;

DISS - trötta ben
ååh, dumma ben varför sviker ni mig när ni behöver vara pigga och spänstiga?? rätt elakt. Ska låta dom vila nu en dag men av någon konstig anledning känns de som jag kommer få jätteträningsverk imorn. Har inte kört nån styrka men dom e verkligen helt döda. så jag dissar er my legs för ni är TRÖTTA



HISS - tablettaskar
jaa, mamma kom hem med en från jobb x) som är ju så söta och bara ordet tablettask är ju jättegulligt. Och det påminner en om när man var liten. Men det är liksom en så liten ask men ändå varar den jättelänge och det finns så många små goda tabletter innuti. Så hissen går lätt till alla TABLETTASKARNA runt om i världen eftersom dom omöjligt kan göra någon sur :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0