hemmmaaa

efter en hyfsat bra träning...2 veckor kvar nu, helt sinnes!! LADDDAA!! började träningen men att hissa ner svenska flaggan och sjunga nationalsången - fett!

fast de va inte de jag skulle säga egentligen, ja skulle säga att PAPPA e hemmaa!!♥ Detta tror ja e första gången jag faktiskt saknat honom, haha...fy va jag lät elak där. Men han har alltid rest hela tiden och blablabla och nu har han varit borta jättelänge i Asien någonstans och nu när jag kom hem från träningen låg han i soffan och kollade textTV precis som han brukar haha. Det är så tomt i huset annars, har hela övervåningen för mig själv och det är så trist för det mesta, men skönt också däremot. Men jaja...bara de ja skulle säga :)

& han sa att han träffat på kinas landslag i basket på flygplatsen och att han kände sig som en dvärg för alla va typ 2,40m haha...kan tänka mig att dom e sjukt långe...

puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0