FLOPP

ifall ni inte redan vet det blev inte tävlingen riktigt som det var tänkt. Vi slutade på en tredje plats i kvalet (med några rejäla missar, bland annat jag som ramla...ickeickeicke bra) MEN det andra svenska laget kom tvåa och det är bara ett lag per nation som går vidare. Så istället kom några dåliga storbrittanier med placering 7 med istället för oss. MEGABULL, hade varit så skönt att komma hem och säga att jag var nöjd och kanske även kom till final då. Men vi hade iaf väldigt roligt trots besvikelsen och min gympabubbla har nog precis spruckit och nu är allt så sinnessjukt tråkigt...vill bara in i den igen!

förresten, är inte bubbla ett väldigt gulligt ord? bubbla...
men sånt är livet och vi vann iaf banketten och det kommer säkert nya chanser!
Mer om detta en annan gång, ville bara säga att jag levde och så.


Här är iaf när vi kör i kvalet! Tack för helgen darLINGs!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0