Fläskfilé

MEGAGÖTTKÖTT idag jaaaoo...detta SKA gå bra, vi ska bara in och dominera!

Förresten ska jag vara HEMMA hela dagen imorn...såååå triiiiisst. Vi har volleybollturenering imorn och jag har inte hunnit packa och blabla så mamma sa att jag skulle vara hemma. Så jag får väl vara det då. mega plus för jag får sovmorgon och lugnt imorn innan jag sticker på invigninen. fast kommer säkert inte kunna sova av alla fjärilar i magen men man kan ju alltid hoppas x) åh jag känner ordbajs på gång. hihihaiahidhjkfdskjfjwejh

men så om någon råkar vara hemma imorn så kan du ju alltid säga till och underhålla mig lite? japp tack!

PUSSOCHKRAM PÅ ER SWEETIIES!

VI SKA REPRESENTERA SVERIGE!!! (+ några till)

Kommentarer
Postat av: Vendela

Ses på invigningen! :D Och lycka till gånger tusen! :)

2010-10-19 @ 22:22:27
URL: http://vendelahugosson.devote.se
Postat av: Fia

LYCKA TILL Faysan :) Ses på fredag!

2010-10-19 @ 22:41:23

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0