wöööh

känner att jag uppdaterar vääädligt dåligt men jjag orkar verkligen inte och jag har inget att skriva om. Min födelsedag var mysig och idag har jag försökt plugga lite och gjorde iaf klart matten och kemin. Ska göra ett tappert försök iikväll också. Fick nyss prexenter av bästa oliven, hioh tack! :D och grattis på dig imorn!

Nu beger jag mig snart in till stan för o träffa lingarna och senare ikväll ska jag SOVA (fast egentglien vill jag till lingvallen)

Imorn är det 4 timmars träning, fixeliiifiiiiixx, PARRTEEEEY och sova. På söndag är det PAINTBALL och träning. megatoppen!! och ännu mer toppen är att jag börjar få luktsinnet tillbaka igen, skööönt hejdå förkyldning muhaha

hejdå era bajsar


slänger in en gympisbild för att jag vill gympa litteee (eller myyycket)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0