random bildbomb på allt bra




massa svartvita bilder mäst för jag kände för det :) tänk att man har så fina människor runt om sig
snart kommer mamma hem och då sk vi äta thaimat och baka lussebullar :))
sen ska jag fixa lite inför imorn och sen ska jag sova tidigt för ska upp sådär vid 8, juluppvisng!! men kom inte, för de kommer bara krylla med småbarn...

kollar lite halvt på dr phil nu, helt sinnessjukt, han diskuterar med en man som borde brinna i helvetet. han tycker hundvåld är okej, asså när dom slåss mot varandra, säger att lagen är fel och att han dödat flera hundra hundar i sitt liv. vem fan har hjärta till något sånt?? han borde fan låsas in i en cell och plågas långsamt till döds :(

ha en trevlig fredagskväll! :)

Kommentarer
Postat av: Oliwia

hahaha ja jag kan ju betala en ansiktsoperation till honom på samma gång ;)

2010-11-26 @ 22:15:36
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0