OFFICIELT 16!

ojojoj vad tiden springer iväg! ojojoj vad jag inte hinner med allt jag vill! ojojoj nu är jag 16 år! och jag har inte ens hunnit längta till min födelsedag :( det är kanske bra för då bevisar det att jag har haft fullt upp med massa annnat roligt.

HÖSTLOVET
fre -
klassreunion med 9:6, kuuuuuulkul som alltid och allt de där! dock mådde jag BAJS kommer jag ihåg nu (innan festen, är ingen partykiller som mår dåligt av de ;))

lör - mådde också bajs och vi tränade på morgonen, lärde mig ett HELT nytt firstående som e jättefint! :D

sön - lite halvträning på kvällen sen blev det skräckismys hemma hos mig på kvällen och kajsabajsa och fiona sov här :)

mån - lite twinilove och superhjälte foto! galet :D

tis - sov över med fluppe till idag och gick en snabbis på stan, käka och sen pangbom skulle vi till lingvallen och hjälpa till där, så det gjorde vi och sen så sov vi där

ons - lingvallen, hem, fixa ID-kort, klippt mig, trääänaaatt wiho så gött...körde nytt varv också typ kan man väl säga :p hem fixelifixxxxxxxxx

tors -  klockan är över 12 vilket betyder att jag nu är 16!! kött och blåbär, nu ska jag snart nanna och vänta på att någon ska komma insjungandes lite senare...hihi

Tack alla som redan grattat mig!! Linnea vann på telefon, filippa på facebook, martin på facebookchatten och oskar på sms och mamma i verkligheten.. Så grattis till er med, hahaha på sitt sätt.

nemen oj nu blev inlägget väldigt långt. Hoppas ni orkat läsa, förlåt för dålig uppdatering!!
PUSSPÅER!!

bild från när jag och filippa kom ner från tjulahoppplaneten mOZ och räddade VÄRLDEN!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0