i wanna know your name

sitter just nu och sjunger och kan därför inte koncentrera  mig på något annat, därför tar detta inlägget jättelång tid eftersom jag pausar och sjunger mellan meningarna haha...tur ingen är hemma
FREDAG imorn, såååå gött och 1 dag närmre träning :D wihoo
funderar på att gå ut o springa men när jag kollar ut så är det kolsvart och pissregnar och helt plötsligt blev jag inte lika sugen, men kanske med regnkläder och massa varmt? nja..får se. nä nu blev ja ju jättetaggad på det ska bara fixa lite lääääxooor sen ere klarttt!!

Kommentarer
Postat av: eve

faysan, det är ingen träning på lördag? :p

eftersom det är u cupen :p<3

2010-11-11 @ 18:26:57
Postat av: eve

eller det va inget:P

trodde du skrev att det bara var en dag tills träning, det va jag som läste lite fel:P heheh!

2010-11-11 @ 20:43:53

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0