hipp hurraaa, för här kommer bumbibjörnarna

tror aldrig jag har varit såhär TACKsam i hela mitt liv, har svarat alla tack, tack, tack, tack, tack och efter ett tag undrade jag om man ens svarar tack på ett grattis. Så då blev jag sur och tänkte vad jobbigt det skulle bli om jag fått tacka om alla på ett annat sätt en tack? Ja det va väl ungefär min morgon, fick lite pressies också som jag kan visa någon gång om jag orkar :)
snart kommer liiite släkt + fiona sen får vi se vad som händer ikväll. Hoppas på något lite roliiiigt men har inga höga förhoppningar

Hoppas ni har det götttt!!

här ser ni liite av blusen jag fick också hihi :D

Kommentarer
Postat av: sarah

jätte fin blus ! :D<3

2010-11-07 @ 15:09:49

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0