VALBORG 2010

Här kommer lite bilder från Valborg, mig kamera dog dock så det blev inte så bra bilder :p
Först va vi hemma hos Johan och lagade tacos sen kom lite folk, sen gick vi ut till gröningen som var helt dött och det var det typ på tivolit också (ingen ville åka virvelvindarna med mig :() så vi stack hem till johan istället & då hade vi samlat på oss aningen fler människor (y) Tack alla för kvällen!


haha, naw elin! :)

bara för att vi är coolast ändå

hahaha, kolla fionas mössa x)

älskar er tjejer :)

jag ser gaaalen ut

haha bögar :)

älskar eeer!!

hahah alice! :D

sweeet!

älskar dig olwiia! <3


Kommentarer
Postat av: Oliwia

nejnej, ja ville ju inte alls åka virvelvinden med dig!?!?! ;O

du får skicka bilder sen :)

love you <3

2010-05-03 @ 21:31:17
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det ni dricker? :p

2010-05-04 @ 07:33:38
Postat av: linda

hej, nu har jag frågestund på min blogg ställ gärna en fråga! Kram

2010-05-04 @ 08:45:42
URL: http://lindasimonsson.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0