turn? ling?

okej, nu är det rätt många som undrar vilken förening jag går i eller om jag går i båda. Turn eller Ling?
Och jag går i båda (y) fast just nu tränar jag bara med Ling inför SM och sen om vi går vidare ska jag satsa till EM med dom också. & anledning var väl mest att vi (Turn) inte hade kvar något mixlag och vi skulle satsat till SM nu, men så skulle jag väl ändå få en chans och typ tävla så ja, det blev så :)
Hoppas ni fattade :p



haha, kolla vilken gammal bild jag hittade hahah! saknar er!             + härlig bild på Ling efter deras EM-guld


Kommentarer
Postat av: filippa

jag saknar dig hjärtat ! :(

älskaaar diig megaaa !!! <3<3

2010-05-10 @ 14:06:18
URL: http://fliipps.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0