sommarsol

ooh, finfin dag idag!
låg precis ute och solade med en Frida tidning - härligt!
nu ska jag byta om och åka till älksade gympahallen och vi ska lägga lilla eve i rännan idag för att hon fyller år hhi :D GRATTIS SÖT!

& sen så lekte jag på gympaprofilen imorse & körde lite barr haha
åh, saknar AG lite ändå fast att jag är sämst
men av det lilla jag körde fick jag blåsor i händerna - ajajaj
tänk när man va liten och körde med blåsor, sen kom det blåsor på blåsorna så det blev värsta såren
men man fortsatte ju ändå...mysigt

mm, här är jag på barren... hehe not! :)
nu ska jag gå o byta om, kramis!


Kommentarer
Postat av: Eve

Awe tack bästa!:)

och tack för att du gjorde min dag roligare:D

hahah!<3<3

2010-05-26 @ 21:42:30

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0