SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM


shit pommes, nu är väskan packad, jag har rätt kläder på mig, håret är uppsatt och jag bara sitter här och väntar på att vi ska åka. Bara lite lite till, typ 10 min..gaassh
blir bara pirrigare och pirrigare och megagladare ;)

NU FAN GÄLLER DET, DE SKA KÖTTELIKÖTTTAAAASSSS MASSA MASSA MASSA
VI KAN DETTA, KOM IGEN NU!!

http://www.lemonwhale.com/api/gymnastik/gymnastiktv.html
följ hela tävlingen här, vi kvalar imorn vid typ 2 och förhoppningsvis final på söndag!
åååh, tagggaaa!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till em platsen! :D

2010-05-23 @ 19:25:48
Postat av: Shiralee

GRATTISGRATTISGRATTIS! :)

grym du ääääääääär, men det vet du att jag tycker! :)

<3

2010-05-23 @ 21:10:43

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0