sliten...

...efter typ 5 timmars träning igår, 7 timmars träning idag och 8 timmar på GH, puh!
min hjärna är förövrigt helt slutkörd men de va riktigt kul att träffa alla turnisar igen, vi hade sånna tävlingar på slutet och jag vann fältkniv-tävlingen (h) jag körde 70 st, men dom va tydligen inte godkända enligt Thor -.-
friståendet känns bra nu, hoppas dom inte ändrar något på tisdag bara :p
för då ska ju jag till Polen, vila mig i form kallas det... hehe förhoppningsvis iaf :)
vet ju att jag kan varven, ska bara sätta dom perfekt varje gång :/

aja, nu måste jag hoppa in i ducshen, tror aldrig jag har svettats så här mycket på en och samma dag innan!
wöö, megalökig
sen väntar sängen och en fett bra resa till Polen!

see ya!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0