ring, ring, ring

tjotjolahoppsan

har verkligen för mycket att göra idag, kan inte dagen bli typ 8586 timmar lång, då skulle jag hunnit! :)
har snackat lite med folk,
fixat och svept in mammas present & gjort kort
packat upp allt från Polen & SM (och städat mitt rum lite)
catchat upp allas bloggar hehe ;)
kollat alla mail
mja, det var väl typ allt
jag har facebook kvar...puuh igår va de typ 100 sånna nya händelser, jobbigt
och sen ska jag hinna med top model, svenska hollywoodfruar & opponering på ett examensarbete som ska redovisas imorn hehe
och inte nog med det så har alla ringt som galningar idag, helt sjukt!
så jävla störigt när man har massa annat man borde göra...
börjar med att man svarar trevligt - Hejsan, det är Fay (kan inte säga hej för då rimmar det med fay och blir jättefult)
och slutar med typ ett iriterrat - hej.

hehe, va otrevlig jag är... nu måste jag tillbaka till mina sysslor
när jag har tid kommer uppdatering om Polen och SM och allt annat kuligt

pusshaj, ha en bra måndag! :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0