no life

har verkligen inte haft något liv ikväll, alla har varit och gjort något och jag har bara suttit hemma och tråkat sönder
genrepet såg väldigt bra ut överlag, fast jag failade lite så jag är inte nöjd & börjar bli nervös
men tack alla som kom och kollade & alla som kommer till Halmstad, betyder jättemycket tack! :)
Har kollat på She's the man helt själv, mobbaad jag vet men skit samma
faktiskt fett rolig film, haha skrattar sönder när han står i gymmet och är helt nervös för han pratar med hon snygga tjejen så gör han bort sig hela tiden, haha


haha, typ denna - så jävla kul satt och playade om den typ 10000 ggr... fast allt roligt är inte med på denna :p
men nu ska jag nog sova
imorn ska allt vara packat och klart till Polen, weeey! Någon som vill hitta på något kul förresten?

puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0