mmmmåndag!

asså jag gillar faktiskt måndagar! Vi har typ alltid kul i skolan, det brukar vara soligt och jag har inget att göra vilket faktiskt är rätt skönt :p + att det är Top Model & Hollywoodfruar på TV - göttans!

Dagen började med matte, sen NO prov vilket kanske gick okej - orkar inte riktigt bry mig.
HAHAH, men fiona e så gullig "permitärer"
sen satt vi bara och skrev på svenskan och examensarbetet är nästan klart
ska kolla igenom det massor och fixa framsida sen klart - härligt!
Ska även renskriva spanskaarbetet på datan sen inget mer plugg på typ 100000 år - så jäävla gött!
& jag ska också börja packa till Polen, och skriva upp vad jag måste köpa till det och SM :)

nu kommer Oliwia fixa lite på designen på min blogg så den kanske kommer se lite koko ut men det är lugnt ;)

Puss och Kram från Erika Dahlberg
(hehe, tänk va kul för er som fattar ^^)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0