mm, men det är roligt att blogga

nä det är det faktiskt inte, särskilt när man inte har något att skriva om
kommer säkert fortsätta ändå men inte så uppdaterat kanske

Idag har jag gått i skolan & sen cyklat hem, pluggat, ätit kollat på Top Model och lekt med min ny bästis - pilatesbollen!!

fast jag tror inte den gillar mig :( för den rullar alltid iväg från mig och sen gjorde den så jag ramlade när jag stod på den... buuhuuu

sen så spexfoto ska vi ha nästa måndag men jag har ingen aning vad jag ska vara, NÅGRA FÖRSLAG?! :)

puusseeliipuuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heter du Fay på riktigt eller har döpt om dig, vad heter du i såfall på rikigt? Kram + Jääätefin blogg!!

2010-05-31 @ 21:22:32

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0