mätt!

våruppsvisningen gick fint dock fullt med kissnödiga, rastlösa, hungriga (och ibland gråtiga) och söta ungar att ta hand om.
Sprang runt och kissade dom, matade dom och försökte ha dom på samma ställe hela tiden = inte lätt!
Samtidigt ska vi själva vara med på uppvisningen, haha skulle precis ta en gråtande unge till sin mamma, så jag springer upp på läktaren och försöker hitta hennes mamma som ja inte har någon aning var hon var så såg jag att vi skulle gå och köra redskap hehe.. noll fokusering :p

Men det gick bra iaf och dom va jätteduktiga! Kommer sakna dom!

Nu har jag ätit grillat och sen pannkakor till efterätt (kände mig tvungen eftersom farmor kom hit och lagade värsta högen!) wöörk.. e asmätt nu!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0