livets utveckling

har suttit med huvet i biologiboken nu och tvingat både mamma och malin att förhöra mig, båda va rätt efterblivna så de hjälpte nog inte så mycket men ändå ;)
fast malin är ändå trögast: Hon skulle förhöra mig så frågade hon vad som kom på Perm-perioden.
malin-"asså det är lätt att komma ihåg, det låter lika dant, lika många stavelser, typ perrrrrrrm, *-rr---* "
jag -"eee, böcker? (skoja)"
malin - "nej, barrväxter"

haha hur fan får hon Perm till barrväxter?
och jag va ännu duktigare och tittade på en dokumentär om regnskogarna till examensarbetet (h)
nej, nu är min hjärna alldeles för överbelastad så ska hoppa i säng
imorn blir meegaplugg dag och efter det är förhoppningsvis allt plugg typ slut.. meganaajjjjjsssssss

goodnight sweetiepies!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0