jävla askmoln :(


åååhhh vad jag är sur på dig nu!!!!!
Inte nog med problem att Polen & SM är samma veckna,
nej nu ska askmolnet komma och förstöra också
precis dratt in över sydsverige och baltikum vilket kanske betyder att inga flyg kommer gå till Polen eller ifrån
fan, fan, fan... kan alltid ta ett tidigare tåg hem, men inte själv? och tänk så kommer inte mamma ner?
och jag kan inte åka hem med alla andra för då e ja fan hemma i glumslöv typ 12 på fredagnatten och då har vi redan varit i halmstad i typ 7 timmar!
jääävvlllaaamöööööögggg
nu ber jag fan till Gud att detta ska funka, och att askmolnet försvinner så det inte blir några problem :(

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0